همانطور که قبلا در مقاله روش های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال قول داده بودیم به معرفی دقیق تر پروژه های اسکم ارزهای دیجیتال بپردازیم، در اینجا تعدادی از این پروژه های کلاهبرداری را باهم بررسی میکنیم تا ضمن آشنایی با اسامی و سایت های مربوط به این پروژه ها، حواسمان را بیشتر از گذشته در حفظ ارزهای خود جمع کنیم.

 

پروژه کلاهبرداری ترینوسیت Treenvest 

 


ترینوست ادعا دارد که با استفاده از رباط های هوشمند در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال می تواند معاملاتی را بدون خطا و با 100 درصد وین ریت انجام دهد.
مقاله کامل پروژه کلاهبرداری ترینوست را در اینجا بخوانید.

سایت های مرتبط

www.treenvest.com

 

پروژه کلاهبرداری بلم Belem

 


صرافی بلم یکی از پروژه های کلاهبرداری است که توانسته با جذب سرمایه های سنگین از یوزرهای ناآگاه میلیون ها دلار پول به جیب بزند. این صرافی ادعاهایی نظیرداشتن شعب مختلف در کشورهای مختلف دنیا دارد و خود را یک پلتفرم اطلاعات بلاکچین جهانی معرفی میکند. اما واقعیت این است که هیچگونه اطلاعات دقیقی از تیم موسس، مجوزها و شفافیت خاصی در مورد صرافی بلم (Belem) وجود ندارد. حتی نکاتی که ممکن است در نگاه اول مثبت به نظر بیاید هم خود دلیلی برای اثبات کلاهبرداری بلم است؛ اینکه یک صرافی که در سطح جهانی کار میکند چطور توانسته تمام تحریم های بین المللی را دور بزند و واریز تومانی داشته باشد خود جای سوال است! یا اینکه احراز هویت برای کاربران ایرانی که غالبا توسط صرافی ها انجام نمی پذیرد. از معرفی ارزهای جدید برای سود تضمینی و زیر مجموعه گیری هم همیشه گفته ایم که دو فاکتور اساسی برای تشخیص پروژه های کلاهبرداری هستند.

(کابران ایران سیف پل، توجه داشته باشید که پس از اطلاع رسانی های زیادی که از سمت تیم ایران سیف پل انجام شده است؛ این سایت نسبت به بروزرسانی دامنه خود اقدامی نکرده است که به همین علت دامنه سایت بالا نخواهد آمد.)

مقاله تکمیلی بلم را در اینجا بخوانید. 

سایت های مرتبط با صرافی اسکم بلم Belem
                                                                                 www.belem.cc
                                                                                 www.belem.im

  

 


پروژه کلاهبرداری آرون گروپس Aron Groups

 


بروکر کلاهبرداری آرون گروپس بدون هیچ رگولاتوری قانونی و ثبت شده بین المللی با هدف پولشویی اقدام به جذب سرمایه برای صندوق سرمایه گذاری با سود ثابت خود می کند.
 باید در نظر داشته باشید که تمام زیر مجموعه های آرون گروپس (آرون بانک، آرون بروکر و ...) نیز به نوعی مشغول به بازار سازی جعلی و پولشویی هستند.
در مقاله ای جداگانه به صورت مفصل به بررسی آرون گروپس پرداخته ایم که میتوانید در اینجا بخوانید. 

سایت های مرتبط
https://arongroups.co/

 


پروژه کلاهبرداری صرافی مکس بیت Max-Bit

 


صرافی اسکم مکس بیت با ادعای توانایی خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام به دریافت ارز و پول میکند اما تمام کاربران این صرافی کلاهبرداری، در هنگام برداشت به مشکل خورده و قادر به برداشت دارایی خود نخواهند بود. 
پلتفرم بسیارساده و قالب ابتدایی سایت در کنار ناقص بودن قسمت های مختلف آن نیز از کیفیت بسیار پایین عملکرد این صرافی خبر میدهد که هیچگونه هماهنگی با شعارهای آنها ندارد.

(کابران ایران سیف پل، توجه داشته باشید که پس از اطلاع رسانی های زیادی که از سمت تیم ایران سیف پل انجام شده است؛ این سایت نسبت به بروزرسانی دامنه خود اقدامی نکرده است که به همین علت دامنه سایت بالا نخواهد آمد.)

سایت های مرتبط با صرافی مکس بیت
https://max-bit.com/#/

 

 

پروژه کلاهبرداری توکن ERC20 

 

 

این پروژه با ساخت توکنی به نام ERC20 که هم نام با استاندارد شبکه اتریوم می باشد، اعتبار خود را از تشابه اسمی شبکه اتریوم میگیرد. کاربرانی که این توکن را در کیف پول خود مشاهده میکنند، به اشتباه فکر میکنند این توکن اتریوم و یا برروی شبکه اتریوم قرار دارد و معتبر است. این درحالیست که ERC20 فقط اسم این توکن است و ارزش مالی ندارد چون در صرافی معتبری خرید و فروش نمیشود. 

(کابران ایران سیف پل، توجه داشته باشید که پس از اطلاع رسانی های زیادی که از سمت تیم ایران سیف پل انجام شده است؛ این سایت نسبت به بروزرسانی دامنه خود اقدامی نکرده است که به همین علت دامنه سایت بالا نخواهد آمد.)

سایت های مرتبط با پروژه توکن Erc20
www.erc20.tech


پروژه کلاهبرداری هلینر Heliner 

 


 هلینر پروژه ای که تازه بر سر زبان ها افتاده است. این سایت (Heliner) مدعی اجاره دادن ماینر هلیوم برای استخراج ارز HNT است. منتها کار به همین جا ختم نمی شود و زیر مجموعه گیری برای پورسانت بیشتر و سودهای روزانه تضمین شده از دیگر دلایلی هستند که کلاهبرداری این پروژه را تایید میکنند. از کی تا حالا ماینر های هلیوم سود ثابت میدهند که ما نمی دانیم؟ قیمت هر ارز دیجیتالی در دنیای کریپتو مانند هر دارایی دیگری به صورت لحظه ای تغییر میکند؛ پس سود ثابت مساوی با کلاهبرداریست. طرح های مختلف سرمایه گذاری برای اجاره ماینر در هلینر از 10 دلار شروع شده و تا 100 هزار دلار هم ادامه دارد، سود هایی از ماهانه 9 درصد تا 16 درصد و سالانه از 108 تا 192 درصد به صورت " تضمین شده" به سرمایه گذاران تعلق میگیرد. حال اینکه عملیات استخراج قراراست با چه دستگاهی، با چه ویژگی هایی و در کجا انجام شود، بماند!

(کابران ایران سیف پل، توجه داشته باشید که پس از اطلاع رسانی های زیادی که از سمت تیم ایران سیف پل انجام شده است؛ این سایت نسبت به بروزرسانی دامنه خود اقدامی نکرده است که به همین علت دامنه سایت بالا نخواهد آمد.)

سایت مرتبط با پروژه کلاهبرداری سرمایه گذاری در استخراج "هلینر" با سود بالا
www.heliner.net

 


پروژه کلاهبرداری تیمون Tmon 

 


تیم تیمون به سنتی ترین روش ممکن اقدام به کلاهبرداری میکند، طرح های هرمی. طرح هرمی یک سیستم ناکارآمد است که برای کلاهبرداری های مالی مورد استفاده سودجویان قرار می گیرد. این پروژه اخیرا فعالیت خود را بیشتر کرده و با وعده های دروغین جذب مشتری برای فروشندگان و جذب زیر مجموعه برای تیم سازی و جذب سرمایه حداقل 100 دلار، جیب مردم را خالی میکند.
جالب است بدانید که استفاده از نام Tmon که اسم یک فروشگاه آنلاین کره ای میباشد، باعث شده تا برخی به خاطر این تشابه اسمی راحت تر به آن اعتماد کنند.


سایت های مرتبط  به پروژه پانزی و کلاهبرداری تیمون Tmon
www.tmon-ernings.com این دامنه بروزرسانی نشده و پس از اطلاع رسانی های مجموعه ایران سیف پل، دامنه بالا نمی آید. 
www.tmon55.com

 

 

پروژه کلاهبرداری شرکت سرمایه گذاری شائو بانک ShaoBank

 

 

پروژه ShaoBank مدعیست در سطح جهانی به مشتریان خود طیف وسیعی از خدمات مختلف ارائه میدهد. این خدمات شامل موارد زیر میباشد :
•    بیمه
•    وام
•    معاملات سپرده
•    سهام
•    توکن شبکه کسب و کار
•    معاملات تسویه حساب

نکات قابل توجه زیادی در بررسی این پروژه بانکی به چشم میخورد که هرکدام جای سوال دارد!
مورد اول از مواردی که به چشم می خورد این است که این به اصطلاح بانک، مهمترین و اصلی ترین کاری که بانک ها انجام میدهند؛ یعنی نگهداری دارایی سپرده گذاران، را بدون خرید سهام انجام نمیدهد! و هیچ گونه صحبتی هم از آن نمیکند. شائو بانک ShaoBank ادعا دارد که با حداقل مبلغ سرمایه گذاری 800 دلار هنگ کنگ وخرید سهام، روزانه 0.5% تا سالانه 182.5% و در یک دوره سه ساله 547.5% سوددهی میکند. 
از سرمایه گذاری از طریق اوراق سهام و صندوق بیمه 80 میلیون دلاری (😊) که بگذریم، به شاه کلید تشخیص پروژه های کلاهبرداری یعنی سیستم شبکه سازی لایه لایه و پاداش توکنی میرسیم که ShaoBank این آپشن را تا 10 لایه دارد و سود را به صورت توکن به کاربران میدهد. توضیحات بیشتر در مورد این پروژه بانکی (شما بخوانید هرمی، پانزی، کلاهبرداری،...) لازم نیست و تمام خدماتی که توسط ShaoBank ارائه و اطلاعاتی که در بیزنس پلن آن منتشر شده، به نحوی نشان دهنده اعتبار پایین و احتمال کلاهبرداری 99.9 درصدی آن است.
سایت مرتبط با ShaoBank https://shaobank.com/

دامنه سایت را با وی پی ان وارد شوید. 

 

پروژه کلاهبرداری صرافی اکسل (Excel Exchange)

امروز در کنارتان هستیم تا شما را با پروژه کلاه برداری اکسل اکسچنج آشنا کنیم. 
اکسل اکسچنج (EXCEL EXCHENGE): با پیامی که از یک کاربر در یک پیامرسان دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم خیلی سریع وضعیف صرافی اکسل را روشن کنیم و به صورت اجمالی به شما اطلاع رسانی کنیم.
اولین موردی که درباره پروژه اکسل اکسچنج (EXCEL EXCHENGE) مشکوک به نظر می رسد جاییست که این صرافی روزانه 4 تا 8 دلار برای شما سود واریز می کند.
با عضو شدن در سایت و گروه های این پروژه شروع به تحقیقات درباره آن کردیم. این گروه ادعا می کند با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک بازدهی (بدون ریسک) را برای کاربران فراهم می کند. 
اگر در بازار های مالی شروع به کار کرده باشید، حتما مطلع هستید که صرافی ها و کارگزاری ها در ابتدای ورود کاربران پیامی برای اطلاع رسانی از ریسک های احتمالی بازار و تایید ریسک پذیری کاربر ارسال می کنند. پس سرمایه گذاری در بازار های فارکس و ارز دیجیتال با ریسک های بالا همراه است که با ورود به آن باید این ریسک را پذیرفت. 
پس در نتیجه وقتی نام بازار های فارکس و ارز دیجیتال در میان است، چیزی بر مبنای سود روزانه و بدون ریسک وجود ندارد و اگر هر پروژه ای با این ادعا قدم بردارد قطعا نیاز به تحقیقات بیشتری برای تایید آن خواهد بود.
در ادامه با نحوه سوددهی پلتفرم اکسل اکسچنج (EXCEL EXCHENGE) آشنا می شویم. 
به طور مثال اگر 100 دلار سرمایه گذاری کنید، روزانه 4 دلار کسب خواهید کرد و اگر این سرمایه به 10000 دلار برسد سود روزانه شما 6 دلار خواهد بود.
اگر 20000 دلار سرمایه گذاری کنیم، روزانه 8 دلار سود دریافت خواهیم کرد. 
با نگاهی ساده به پلتفرم اکسل اکسچنج (EXCEL EXCHENGE) و ادعا های این پروژه می توان به کلاهبردار بودن آن پی برد. 
بازاری پر ریسک و پر پیچ و تاب در انتظار کاربران است. امیدواریم کاربران با وعده های پوچ و روانشناسی شده، پولی را که به زحمت بدست آورده اند، به سرعت از دست ندهند. 

 

آدرس وبسایت پروژه کلاهبرداری صرافی اکسل 

www.excelexchangeinvestmentcompany.cc

 

 

پروژه کلاهبرداری پورتال ترید کپیتال (Portaltradecapital)

 


آگاه باشید که کلاهبرداران به دو روش کلاه برداری خود را انجام می دهند؛ اولین دسته از آنان به واسطه زور فیزیکی و درگیری آشکار وارد عمل شده و دسته دوم از طریق تکنیک های روانشناسی با فکرتان کاری را انجام می دهند که موجب می شود تا با دستان خودمان سرمایه ای را که در طول زندگی با زحمت بدست آورده ایم را به راحتی در اختیارشان بگذاریم. 
این تکنیک ها چگونه ما را موجب می کند تا به آنان اعتماد کنیم؟ 
یکی از تکنیک های کلاهبرداران ایجاد اعتماد است، به این صورت که با ساختن آمار دروغ، لیست آمار افرادی که با سرمایه گذاری در این پروژه ها سود کرده اند. شما را به وسیله طمع به دام خود انداخته که در ادامه به این مطلب مهم اشاره خواهیم کرد.
پروژه کلاه برداری پورتال ترید کپیتال (portaltradecapital): در بخش ابتدایی سایت چند پلتفرم سود دهی روزانه و هفتگی را معرفی کرده، بارها و بارها توسط کارشناسان ایران سیف پل بیان شده که در مارکت کریپتو کارنسی و فارکس مبحثی به نام (سود روزانه قطعی) وجود ندارد و تمام این موارد به احتمال 99 درصد کلاه برداری می باشند. 
ادعا های دروغین پروژه های کلاه برداری، اصل تکرار پذیری است که در تمام این پروژه ها برای جلب اعتماد کاربران تکرار می شود، پروژه کلاه برداری پورتال ترید کپیتال (portaltradecapital) نیز از این قاعده مستثنی نیست.
این پروژه ادعا میکند بیش از 153 هزار سرمایه گذار فعال در این پروژه مشارکت دارند و بیش از 5 میلیارد دلار دارایی در این پروژه در حال گردش است، ادعایی که هیچ دلیلی و یا مدرکی برای آن ارائه نمی کند، پروژه کلاه برداری پورتال ترید کپیتال (portaltradecapital) با ادعایی دیگر می گوید، 11 جایزه صنعتی را دریافت کرده است.
به چه علتی باید جایزه دریافت کند؟، از کجا دریافت کرده است؟، در چه سالی و به چه شکلی؟، 
هیچ پاسخی برای سوالات فوق وجود ندارد، در نهایت میتوان گفت جای شکرش باقی است که هنوز مدیران این سایت خود را صاحبان جی پی مورگان معرفی نکرده اند.

شعار پورتال ترید کپیتال (portaltradecapital): می توانید بدون ترس به ما اعتماد کنید و سرمایه خود را در پناهگاه امنی قرار دهید که شما را ناامید نکند.
با خواندن این متن ابتدا متوجه شدیم که یکی از تکنیک های این سایت که در اول نیز به آن پرداختیم، جلب اعتماد است. با دادن آماری دروغین و به طمع انداختن افرادی که شروع به سرمایه گذاری می کنند. 
شرکت portaltradecapital مدعی است که در کشور نیوزلند به ثبت رسمی رسیده که بر خلاف خبر اعلام شده، اسناد و مدارکی را بر این مبنا در سایت خود ارائه نداده و در واقع این شرکت به ثبت در هیچ کشوری نرسیده است. 

کمسیون های ادعایی این شرکت حداقل 4 درصد و حداکثر 7 درصد در روز می باشد که دوره های سرمایه گذاری آن همگی سه و پنج روزه است. وعده های کوتاه مدت باعث می شود تا شما راحت تر اعتماد کنید و دارایی خود را در اختیار این پلتفرم ها قرار دهید اما در واقع تاریخ و زمان بازگشت سرمایه هیچ اهمیتی ندارد چون هیچ وقت اتفاق نمی افتد و این سایت ها فقط یک مسیر یک طرفه برای دریافت دارایی شما هستند. 
واریزی ها مانند تمام پروژه های کلاه برداری دیگر به صورت بیت کوین، اتریوم و تتر می باشد، چون هیچ حساب بانکی ای در هیچ جای  دنیا برای این کمپانی وجود ندارد.
گزارش های زیادی از پروژه کلاه برداری پورتال ترید کپیتال (portaltradecapital) به تیم فنی مجموعه ایران سیف پل رسیده که نشان دهنده فعالیت این پروژه در بازار ایران است 
امیداوریم کاربران نسبت به سرمایه گذاری در این پروژه ها دقت بیشتری داشته باشند.

 

 

آدرس وب سایت پروژه کلاه برداری پورتال ترید کپیتال (portaltradecapital)
www.portaltradecapital.com

 

 

پروژه کلاهبرداری اسمارت کریپتو (SMART CRYPTO)

آدرس سایت: https://smartcryptocoinvest.com/

 

پروژه کلاهبرداری اسمارت کریپتو (SMART CRYPTO)، یکی دیگر از پروژه های جدید کلاهبرداری در دنیای ارز های دیجیتال می باشد. این پروژه با استراتژی پانزی از کاربران کلاهبرداری می کند و سعی می کنند تا کاربران را با ادعا های دروغین وسوسه کنند؛ این امر توسط افراد ناشناس از راه های مختلف مانند تلگرام یا ایمیل و ... صورت میپذیرد.

کلاهبرداران هرروزه سعی میکنند از روش های جدید برای جذب مخاطبین استفاده کنند در نتیجه شناخت پروژه‌های اسکم و آموزش به افراد در مورد روش‌های تشخیص و پیشگیری از آنها بسیار اهمیت دارد.

ما در مجموعه ایران سیف پل به عنوان نماینده رسمی و انحصاری کمپانی سیف پل در ایران تمام تلاش خود را کرده ایم تا با آگاهی به کاربران از اینکه چگونه این پروژه‌ها عمل می‌کنند و چه مواردی را باید مشاهده کنند، این آموزش ها می‌تواند از افراد در مقابله با این تهدیدات محافظت کند و خسارات مالی و شخصی را کاهش دهد. تمامی سعی ما این این است تا با آگاهی به کاربران خود، از کلاهبرداری توسط افراد سودجو پیشگیری کنیم. اگر قصد سرمایه گذاری در اسمارت کریپتو (SMART CRYPTO) را دارید؛ حتما با ما همراه باشید. این شرکت بعد از گرفتن سرمایه از کاربران، سود را در پلتفرم حساب آنها قرار می دهد اما در اکثر شرایط برداشت مبلغ از حساب امکان پذیر نیست و با دشواری های زیادی همراه است. در نتیجه شرکت تنها دو راه بیشتر ندارد؛ یا سود بدهد که ورشکست می شود، یا اینکه حساب کاربران را بلوکه کند تا بتواند سرمایه بیشتری را جذب کند. در ادامه با پلن های هرمی این شرکت آشنا می شویم.

پلن درآمدزایی:

پلن یک: سود روزانه 30 درصدی برای سرمایه ای بین 20000 دلار تا 1000000 دلار

پلن دوم: سود روزانه 3.5 درصدی برای سرمایه ای بین 50 دلار تا 2999 دلار

پلن سوم: سود روزانه 5.5 درصدی برای سرمایه ای بین 3000 دلار تا 9999 دلار

پلن چهارم: سود روزانه 7 درصدی برای سرمایه ای بین 10000 دلار تا 19999 دلار

 

 

پروژه کلاهبرداری آلتیوس گروپ

آدرس سایت:  https://altiuscapitalgroupltd.com/

 

با نگاهی ساده به آدرس این سایت می توان به راحتی از کلاهبرداری آن مطلع شد. بررسی پلن های این سایت توسط تیم ایران سیف پل از این قرار است: کلاهبرداران در دنیای کریپتو با روش های مختلفی کاربران را بازی می دهند. شرکت های قدرتمند در زمینه کلاهبرداری با چیدمان سایت، اعتبار کسب می کنند؛ رضایت کاربران را لیست کرده و اوضاع را طوری جلوه می دهند که کاربر هیچ شکی با خود نبرد. کاربر به قدری وسوسه می شود که حتی برای یکبار هم که شده سرمایه گذاری می کند اما به مقدار کم.

 

 

در ادامه شرکت قدرتمند برای سرمایه های خرد، سود ها را به صورت دوره ای پرداخت می کند که این امر توسط سرمایه دیگر کاربران انجام می شود که در واقع شرکت پولی از جیب خود نخواهد داد. کاربر بعد از ریختن سود تمامی شکی که داشته است از بین می رود و برای مرحله بعدی حجم قابل توجهی را وارد پروژه می کند. حتی ممکن است آن را به اطرافیان معرفی و یا از اطرافیان پول قرض کند اما در نهایت وقتی سرمایه ما به مبلغ قابل توجهی برسد؛ نه تنها خبری از سود نخواهد بود، بلکه کل سرمایه ما توسط سایت قفل خواهد شد و اجازه برداشتی از شرکت صادر نمی شود. در این شرایط شرکت یک پیام برای کاربر ارسال می کند که مبنی بر واریز مجدد پول برای برداشت کل سرمایه است. اینجا دقیقا نقطه ای است که کاربران می ترسند و شروع به تحقیق می کنند؛ درحالی که کاربران باید قبل از سرمایه گذاری اقدام به تحقیق درباره پروژه ها بکنند. در ادامه با پلن های درآمدزایی این سایت آشنا خواهیم شد. ن آن  

پلن درآمدزایی: مدت زمان سرمایه گذاری شرکت حداکثر 10 روز می باشد؛ حداقل سرمایه گذاری در شرکت نیز مبلغ 100 دلار است. شرکت برای سرمایه گذاری شما روزانه 2 درصد سود ارائه می کند.

توضیحات: این شرکت مدعی است که در مشاغلی مثل: سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی، استخراج طلا، و املاک و مستغلات مشغول به کار می باشد اما مستنداتی برای آن ارائه نشده است.

 

 

 

 

پروژه کلاهبرداری assestsimplewealth

دامنه سایت: https://www.assetsimplewealth.com/

 

در ابتدا با ورود به سایت این پروژه، متوجه ضعیف کار کردن آن در رابطه با چیدمان و پلن های سایت می شویم که با نگاه به پلن های پروژه assestsimplewealth، می توان از هرمی بودن آن مطلع شد. شناسایی پروژه‌های کلاهبرداری و آموزش راهکار های آن به افراد درباره روش‌های تشخیص و پیشگیری آن، داراي اهميت بسياری است. اقدام برای یادگیری این روش ها برای کاربرانی که در دنیای کریپتو مشغول به کار هستند؛ امری واجب است، زیرا کریپتو به مهد کلاهبرداران مجازی تبدیل شده است. در ادامه با پلن های این سایت همراه خواهیم بود.  

پلن درآمدزایی: حداقل سپرده در این شرکت 50 دلار است؛ طی 24 ساعت بعد از سرمایه گذاری، 10 درصد سود را به ما ارائه می کند. در واقع با هر مبلغی که سرمایه گذاری کنید؛ روزانه سود 10 درصدی را ارائه می دهد.

 

پروژه کلاهبرداری cptvalue

دامنه سایت: https://cptvalue.com/

 

شرکتی که با آن روبرو هستیم، شرکتی قوی در حوزه ی کلاهبرداری است، زیرا همان طور که میبینیم در ابتدای ورود به سایت با پلفترمی قوی اما غیر شفاف سروکار خواهیم داشت. بخش بالای سایت کپی برداری از چیدمان صرافی ها می باشد که از لحاظ روانشناسی، حس اطمینان را در کاربران افزایش می دهد و در برخی موارد حس اشتیاق را زنده می کند. در بخش های دیگر عکس هایی را منتشر کرده است که متعلق به هیچکدام از کارمندان شرکت نیست؛ یک عکس توجه کاربران را جلب می کند که قطعا با دیدن آن حس اطمینان در مراجعه کنندگان به سایت افزایش خواهد یافت. اما توجه داشته باشید که ما فقط بیننده هستیم و درباره تمامی اطلاعات پروژه باید تحقیق کنیم. در درجه اول باید به فارسی ترجمه شود و در درجه دوم باید نوع مدارک را بررسی کنیم، در گام سوم باید علت صدور این مدرک را مورد بررسی قرار دهیم و در گام آخر به بررسی منبع صادر کننده خواهیم رسید. چه ارگانی این مدرک را صادر کرده است؟ به چه علت؟ برای چه مدت؟ تمامی این سوالات باید برای همه ایجاد شود. بارگذاری مدرکی که میتواند کاملا جعلی باشد هیچ کاری برای این پروژه نخواهد داشت.

در نتیجه بعد از دیدن هر چیزی از شرکت باید تحقیق و مشورت کنید؛ تنها کاری که شرکت های هرمی دوست ندارند شما انجام بدید، تحقیق است. اگر قبلا سابقه پرزنت شدن توسط شرکت گلدکوئست را داشتید کاملا متوجه حس و حال متن خواهید شد. تمامی سعی کسانی که شما را جذب می کنند این است که به سراغ سایت هایی نظیر ایران سیف پل نروید. خیلی از افراد مال باخته بعد از از دست رفتن سرمایه خود با ما تماس میگیرند که متاسدفانه کمکی از دست ما ساخته نیست؛ اما بار ها و بار ها در کانال های خبری تیم سیف پل از وجود کارشناس در این شرکت اطلاع رسانی کرده ایم و از دست رفتن سرمایه کاربران ما یکی از تلخ ترین وقایعی است که در این شرکت به ثبت می رسد. در ادامه با پلن های پروژه کلاهبرداری cptvalue بیشتر آشنا می شویم.

پلن درآمدزایی:

طرح استارت: سرمایه گذاری بین 100 دلار تا 9999 دلار به همراه 4 درصد سود روزانه به مدت 3 روز و 10 درصد کمیسیون ارجاع

طرح استاندارد: سرمایه گذاری بین 10000 دلار تا 19999 دلار به همراه 6 درصد سود روزانه به مدت 3 روز و 10 درصد کمیسیون ارجاع

مگا پلن: 20 هزار دلار تا 30 هزار دلار به همراه 8 درصد سود روزانه به مدت 3 روز و 10 درصد کمیسیون ارجاع

طرح کسب و کار: برای سرمایه های 30 هزار دلار به بالا که سودی 15 درصدی را در روز ارائه می کند به مدت 3 روز و 10 درصد کمیسیون ارجاع

توضیحات:  به ادعای شرکت شما می توانید پول خود را پس از گذشت 3 روز از سرمایه گذاری خود به آدرس کیف پول دلخواه خود، برداشت کنید؛ اما بار ها شاهد بلوکه شدن سرمایه های افراد در این پروژه بودیم که خوشبختانه تصمیم گرفتیم مقاله ای را حاضر کرده تا از هدر رفتن سرمایه کاربران در این شرکت بشویم.

 

پروژه کلاهبرداری Minngalliancelimited

 

دامنه سایت: https://miningalliancelimited.com/

 

پلن درآمدزایی: این شرکت بسته به سرمایه گذاری کاربران، سود روزانه ای بین 3 تا 5 درصد را ارائه می دهد و حداقل سپرده در آن 100 دلار است.

توضیحات: شرکت با ترید در بازار فارکس اون هم با پول مردم، باعث ایجاد سود آوری برای پول کاربران خواهد شد. همچنین مدعی ای است؛ بخشی از سرمایه ما صرف استخراج بیت کوین می شود.  

 

پروژه کلاهبرداری یونایتد سولار (United Solar)

 

 

یک شرکت ایتالیایی است که تاسیس آن به سال 2022 بر میگردد. نام این پروژه برگرفته از شرکتی معتبر در استرالیا می باشد که اعتباری 10 ساله را به همراه دارد؛ این ترفند را قبلا در مقاله تیمون مشاهده کرده بودیم که اینک توسط این پروژه تکرار شده است. 
درآمد یونایتد سولار (United Solar) به وسیله عضو گیری صورت میگیرد؛ با معرفی عضو از طرف ما، سرمایه جدیدی به شرکت اضافه شده و از طریق همان سرمایه، شرکت به ما سود خواهد داد. در نتیجه برای گرفتن سود های بالاتر باید افراد بیشتری را به شرکت معرفی و جذب سرمایه کنیم. در حقیقت پولی که توسط شخص ورودی شما گرفته می شود، به عنوان سود برای شما محاسبه خواهد شد که به این ساز و کار پانزی میگویند. 
جذب کاربران این شرکت به وسیله سود های کلان است. به طور مثال، سود پلن پایه این شرکت 60 درصد در ماه می باشد. این سود بسیار شیرین است که باعث حس طمع در کاربران می شود. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد به سرمایه گذاری در این شرکت مشتاق شوند. حساب کاربران بعد از مدتی کوتاه، مسدود خواهد شد و شرط فعال شدن دسترسی به سرمایه، با گرفتن عضو انجام پذیر است. 

ادامه مقاله تکمیلی یونایتد سولار را در اینجا بخوانید.

 

 

و در انتها باید بدانید که پروژه های کلاهبرداری تمامی ندارند و هر روز به شکل ها و روش های جدیدی به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند. برای تشخیص این پروژه ها مهم این است که بتوانیم معیار و ملاک های مشخصی داشته باشیم و در بتن پروژه های مختلف به دنبال آن ها بگردیم.