وایت پیپر توکن SFP برای اطلاع رسانی توسط کمپانی سیف پل (SafePal) منتشر شده است و در صورتی که خریداران قصد استفاده از هر یک از محصولات SafePal  (سیف پل) را داشته باشند، باید این شرایط را مطالعه کنند. (وایت پیپر یک سند کاری و قابل تغییر می باشد.) خرید یا استفاده از خدمات سیف پل (SafePal) توافقی بین سیف پل (SafePal) و خریدار است. این وایت پیپر توضیحی برای [دستورالعمل 2003/71/ EEC و دستورالعمل اصلاحی 2010/73 / EU] [مقررات (EU) 2017/1129] نمی باشد و هدف آن ارائه اطلاعات به خریداران درباره اکوسیستم Safe SafePal است تا خریداران بتوانند در خرید توکن های SFP کمپانی سیف پل و استفاده از هریک از محصولات این کمپانی از جمله کیف پول سخت افزاری سیف پل تصمیم بگیرند.

وایت پیپر  SafePal  در واقع دعوت به فروش یا خرید سهام، اوراق بهادار یا هر دارایی دیگری نیست؛ در واقع در وایت پیپر سیف پل، نوعی مالکیت یا حق به کاربران دارای SFP اعطا می‌شود. از جمله مالکیت، سود، ردیابی، حق تصمیم گیری و هر نوع حقوق مالی یا ... همچنین هیچ گونه حقوق مالی یا حق دیگری به سیف پل یا شرکای آن اعطا نمی‌شود. SFP ممکن است برای پروتکل و اکوسیستم استفاده شود که هیچ ارتباطی با کمپانی SafePal یا شرکای آن ندارد.

کاربران از کشورها و مناطق زیر قادر به شرکت در فروش توکن SFP نخواهند بود: استرالیا، بلاروس، چین، جمهوری دموکراتیک کنگو، کوبا، عراق، ایران، کره شمالی، سودان، سوریه، ایالات متحده آمریکا (ساموآی آمریکا، گوام، جزایر ماریانای شمالی، پورتوریکو و جزایر ویرجین آمریکا)، زیمبابوه.

ریسک

شما موافقت می کنید که ریسک زیادی در ارتباط با خرید و استفاده  از SFP برای مشارکت در پلتفرم SafePal  وجود خواهد داشت. در بدترین حالت، این ریسک می تواند منجر به از دست دادن تمام یا بخشی از  SFP خریداری شده شود. اگر تصمیم به خرید توکن SFP دارید، باید موارد زیر را صریحاً تأیید‌کنید:

۱.مقررات نامشخص و اقدامات اجرایی

وضعیت نظارتی SFP و فناوری دفتر کل توزیع شده در بسیاری از حوزه‌ها نامشخص است. تنظیم ارزهای مجازی در همه کشورهای بزرگ جهان به هدف اصلی تبدیل شده است. پیش بینی اینکه نهادهای نظارتی چگونه، کی و یا این که آیا در مورد این فناوری و کاربردهای آن، از جمله SFP و یا پلتفرم SafePal، قوانین موجود را اعمال کرده یا قوانین جدید ایجاد خواهند کرد، غیرممکن است. اقدامات نظارتی می توانند به طرق مختلف بر SFP و یا پلتفرم سیف پل تأثیر منفی بگذارد. همچنین، اقدامات نظارتی ممکن است باعث شود که بنیاد سیف پل، توزیع کننده و یا شرکای مربوطه فعالیت خود را در یک منطقه متوقف کنند. علاوه بر این ممکن است در صورت تغییر در اقدامات نظارتی یا قانونی، از اجرای فعالیت های آن در بعضی حوزه ها جلوگیری به عمل آید یا به دلیل نبود موافقت های نظارتی لازم، تاثیر تجاری غیرمطلوبی بر پروژه بگذارد. 

۲. عدم افشای تمامی اطلاعات

تا تاریخ این نوشته، پلتفرم SafePal (سیف پل) همچنان در حال توسعه است و مفاهیم طراحی، کدها و سایر جزئیات و پارامترهای فنی ممکن است به طور مداوم و فراوان به روز شوند و تغییر کنند. اگرچه این وایت پیپر شامل جدیدترین اطلاعات مربوط به پلتفرم سیف پل است اما کامل نیست و همچنان ممکن است توسط تیم SafePal  به طور مداوم به روز شود. تیم سیف پل قادر و ملزم به اطلاع رسانی جزئیات(شامل پیشرفت توسعه و دستاوردهای مورد انتظار) مربوط به توسعه پلتفرم SafePal به دارندگان SFP نیست، بنابراین عدم افشای تمامی اطلاعات ناگزیر است.

۳. رقبای صنعت

انواع مختلفی از پلتفرم های مدیریت رمز ارزها با سرعت بسیار زیادی در حال ظهور هستند و این صنعت به طور فزاینده ای رقابتی است. ممکن است شرکت های جایگزینی تأسیس شوند که از کد و پروتکل مشابه با پشتیبانی از پلتفرم کیف پول SafePal (سیف پل) استفاده کنند و سعی کنند امکانات مشابهی را بازسازی کنند. پلتفرم سیف پل ممکن است مجبور شود با این شرکت های جایگزین رقابت کند که می تواند تأثیر منفی بر SFP/ پلتفرم SafePal  (سیف پل) داشته باشد.

 ۴. از دست دادن استعدادها

توسعه پلتفرم سیف پل (SafePal) به شدت به همکاری مداوم تیم فنی و مشاوران ماهر و با تجربه در بخش‌های مربوطه بستگی دارد. از دست دادن هر عضو می‌تواند بر پلتفرم SafePal (سیف پل) و آینده آن تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، پایداری و همبستگی در تیم برای توسعه کلی پلتفرم (سیف پل) بسیار حائز اهمیت است. احتمال وجود تضاد درون تیم یا رفتار کارکنان اصلی ممکن است منجر به تأثیر منفی در پروژه های آینده شود.

۵. عدم توانایی در توسعه

این ریسک وجود دارد که توسعه پلتفرم SafePal به دلایل مختلفی از جمله کاهش قیمت ارز دیجیتال، ارز مجازی یا SFP، مشکلات فنی غیرمنتظره و کمبود منابع توسعه برای فعالیت‌ها، اجرا یا پیاده‌ سازی نشود.

۶. ضعف های امنیتی

هکرها یا سایر گروه‌های مخرب ممکن است سعی کنند در SFP و SafePal به طرق مختلف دخالت کنند.
مثلا حملات بدافزار، حملات فیشینگ، حملات زنجیره تامین و حملات brutal. به علاوه، این خطر وجود دارد که شخص ثالثی یا یکی از اعضای بنیاد توزیع کننده یا وابستگان آن ها به طور عمدی یا غیرعمدی نقاط ضعفی را در زیرساخت اصلی SFP یا پلتفرم SafePal وارد کنند که می تواند بر هر دو آن ها تأثیر منفی بگذارد.
علاوه بر این، آینده کریپتو و نوآوری‌ های امنیتی بسیار غیرقابل پیشبینی هستند و رمزنگاری یا پیشرفت ‌های فنی (از جمله توسعه بدون محدودیت محاسبات کوانتومی) می‌تواند خطرات ناشناخته‌ ای را برای SFP و پلتفرم SafePal (سیف پل) با ناکارآمد ساختن مکانیزم اجماع رمزنگاری، که زیربنای پروتکل بلاک‌چین است، ایجاد کند.

۷. سایر خطرات

علاوه بر این، خطرات بالقوه که به طور خلاصه در بالا ذکر شد جامع نیستند و خطرات دیگری نیز در رابطه با خرید، نگهداری و استفاده شما از ارز SFP وجود دارد؛ خطراتی که بنیاد سیف پل نمی تواند پیش بینی کند. چنین خطراتی ممکن است بیشتر به عنوان تغییرات تحقق یابد. خطرات ذکر شده شما باید در مورد بنیاد توزیع کننده، وابستگان مربوطه آنها و تیم سیف پل بررسی کامل انجام دهید و همچنین چارچوب کلی، ماموریت و چشم انداز پلتفرم SafePal را قبل از خرید SFP درک کنید.

 

به سیف پل خوش آمدید، دروازه جهان Web3  

درباره  SafePal 

SafePal (سیف پل) تنها پلتفرم جامع کریپتویی است که راه حل های منحصر به فرد و متنوع مدیریت دارایی را برای سرمایه گذارانی که به دنبال ابزارهای راحت و مطمئن هستند فراهم کرده است. ماموریت اصلی ما توانمندسازی سرمایه گذاران به کمک ایجاد فرصت های مالی و آزادی در جهان غیر متمرکز است. SafePal (سیف پل) اولین کیف پول سخت افزاری است که توسط Binance Labs سرمایه گذاری و پشتیبانی شده است. کمپانی سیف پل در سال 2018 توسط تیمی تشکیل شده از متخصصان امنیت، علم داده و سخت افزار تاسیس گردید که سبب شد SafePal به طور قابل توجهی رشد کند. تا به امروز، SafePal (سیف پل) مجموعه ای از کیف پول های سخت افزاری، موبایلی (نرم افزاری) و افزونه را ارائه کرده است.

 امن: با سیف پل راحت بخوابید 
SafePal (سیف پل) مجموعه کاملی از راه حل های امن و استفاده آسان را برای محافظت از دارایی های شخصی را برای شما ارائه می کند.

امنیت فوق العاده با کیف پول سخت افزاری اس وان SafePal  (سیف پل)

  • 100% air-gapped و آفلاین، فاقد بلوتوث، وای فای، NFC و سایر فرکانس های رادیویی، کلید خصوصی شما را آفلاین و ایمن نگه می دارد.
  • سازگار با موبایل، مدیریت در هر زمان، هر مکان، بدون نیاز به کابل لپ تاپ یا USB
  • صفحه نمایش IPS 1.3 اینچی با وضوح بالا برای نمایش جزئیات تراکنش 
  • d-pad دستی برای پیمایش راحت و ایده آل مبتدیان کریپتو
  • پشتیبانی از 15 زبان و 59 شبکه 
  • رقابتی ترین قیمت پیشنهادی در بازار (49.99 دلار) 
  • فروش به 196 کشور و منطقه دنیا
  • شبکه گسترده فروش


تجربه کاربری آسان با کیف پول نرم افزاری سیف پل

  • 100% غیرمتمرکز، نگه داشتن کلیدهای خصوصی در محیط تلفن همراه
  • از طریق mnemonic phrase، کلمات خصوصی، Keystore و موارد دیگر کیف پول ایجاد کنید
  • راه اندازی فقط در یک دقیقه، ایده آل برای مبتدیان کریپتو
  • دارایی های کریپتو را مدیریت می کند و به DApp های نامحدود دسترسی دارد
  • از 15 زبان و 100+ شبکه پشتیبانی می کند

تجربه دسکتاپی یکپارچه با کیف پول افزونه ای سیف پل

  • زنجیره سازگار با EVM و غیر EVM را در یک مکان مدیریت کنید
  • همیشه به DApp ها در زنجیره های مختلف متصل بمانید، مهم نیست که به کدام زنجیره می روید.
  • امنیت پیشرفته با پیوند دادن کیف پول سخت افزاری SafePal یا کیف پول موبایلی (نرم افزاری) به افزونه
  • یک کلیک برای اتصال به کیف پول های دیگر مانند Metamask، Trustwallet، Ledger، imToken و ... 

 


 

رشد: مقدار دارایی کریپتویی خود را اندازه گیری کنید 

SafePal (سیف پل) خدمات متنوعی را در راستای مدیریت دارایی به کاربران ارائه می کند که سبب میشود دارایی کریپتویی خود را تنها با نوک انگشتانشان رشد دهند.

سواپ و بریج

  • سواپ جمع کننده با هر دو کانال های DEX و CEX، ارائه گزینه های غنی برای دارایی بین شبکه ای 

Track and Trade

 برای آنکه ریتم و حرکت بازار را از دست ندهید باید بازار را (real-time) دنبال کنید. 
با حرکت انگشتانتان بهترین نقدینگی را در بایننس، MEXC، Bitget، 1inch، 0X و ... معامله کنید.

جستجو و کاوش 

  • باکمک مکانیزم فیلترینگ DApps سیف پل، به صورت ایمن علاقمندی های خود را جستجو، مرور و نشانه دار کنید و به راحتی به آنها دسترسی یابید. 
  • ابزارهای تقویت شده توسط سیف پل مثل Revoke Manager, LP Center را کشف کنید. 


سرمایه‌گذاری و بازدهی

 SafePal Earn سیستم جمع کننده داخلی دیفای که دردسر سرمایه گذاری در حوزه دیفای را از بین میبرد.

پیشنهادات انحصاری و گیفت باکس دارندگان کیف پول های سیف پل: برنامه‌های انحصاری که فرصت‌های سرمایه‌گذاری اولیه را برای پروژه‌های بلاکچینی در حال ظهور ارائه می‌دهند.

  • SafePal  (سیف پل) فراتر از یک کیف پول
  • SafePal  (سیف پل) پل ورودی کاربر به شبکه های عمومی


SafePal: پشتیبانی جامع کیف پول از شبکه های اصلی، کوین های بومی، استانداردهای توکن، برنامه های کاربردی غیرمتمرکز و استانداردهای NFT برای شرکای بلاکچینی.
علاوه بر آن، سیف پل مجموعه کاملی از محتوای آموزشی را برای راهنمایی کاربران ارائه می دهد تا بتوانند دارایی کریپتویی خود را در اکوسیستم بلاکچین ایمن سازند. 
 SafePal (سیف پل) برای رشد اکولوژیکی پروژه های early-stage (پروژه هایی که در مراحل ابتدایی خود هستند) خود با بنیادهای بلاکچین شریک می شود. 


SafePal (سیف پل) دروازه جذب کاربر پروژه ها

  • زمینه کاربری بزرگ و فعال SafePal  (سیف پل) سبب شده تا سیف پل به یکی از بهترین پلتفرم های جذب کاربر برای پروژه های بلاکچینی کریپتویی تبدیل شود.
  • SafePal  (سیف پل) برای بیش از 30 پروژه کمپین‌های جستجوی موفق در بخش‌های DeFi، NFT، DEX، CEX ساخته‌ است.

 

SFP موتور رشدی که سوخت کل اکوسیستم SafePal  (سیف پل) را تامین می کند

SFP ارز دیجیتال بومی کیف پول سیف پل است که در BNB Chain برای تقویت اکوسیستم SafePal  (سیف پل) عرضه شد. 
کل عرضه آن 500 میلیون و عرضه در گردش آن 300 میلیون، تا 31 اکتبر 2022، است. در 8 فوریه 2021، SFP به عنوان اولین پروژه IEO در بایننس لانچ پد در2021 راه اندازی شد.

تا اکتبر 2022، SFP در بیش از 20  CEX و DEX از جمله Binance، PancakeSwap، Kucoin، Bybit، Bitget، MEXC، Gate.io، Biswap و... فهرست شده است. همچنین SFP برای پرداخت در وب سایت SafePal و بایننس پی (Binance Pay) در دسترس میباشد.

کاربران می‌توانند از SFP برای هزینه‌ها و تخفیف‌های محصولات و خدمات SafePal،  اما نه محدود به آن، استفاده کنند.

  • هزینه یا تخفیف برای خرید محصولات سخت افزاری SafePal  (سیف پل) از جمله کیف پول و لوازم جانبی
  • هزینه لیست کردن DApp های جدید
  • هزینه لیست کردن توکن های جدید
  • هزینه رتبه بندی DAppها در فروشگاه DApp
  • هزینه بنرهای تبلیغاتی در App
  • هزینه سفارشی کردن کیف پول های سخت افزاری
  • هزینه خدمات فیوچرز مارکت 


ابزارهای کلیدی SFP

مدیریت دارایی

  • کاربران SafePal می توانند SFP را به اشتراک بگذارند تا از SafePal Earn سود بیشتری کسب کنند.
  • کاربران می توانند به راحتی با استفاده از SFP از طریق ویژگی Gas Station در SafePal، توکن های دارای هزینه گس برای انتقال را مبادله کنند.

امتیازات دارندگان SFP

  • از کوپن‌ها و امتیازات ویژه SafePal  (سیف پل) و شرکای آن برخوردار شوید
  • دسترسی انحصاری به airdrops راه‌اندازی شده در سیف پل مانند برنامه‌های Wallet Holder Offering و Giftbox 
  • مطالبه کلکسیون‌های ویژه از SafePal  (سیف پل) و شرکای آن 
  • باز شدن برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد SafePal مانند خدمات VIP، آواتار سفارشی، لیدربرد آپدیت های فیوچرز
  • ابزارهای کلیدی SFP
  • اکوسیستم

SFP محرک کلیدی پلتفرم منبع باز کیف پول سخت افزاری  SafePal(سیف پل) خواهد بود که سبب می شود توسعه دهندگان بتوانند:

  • از طریق QRcode دستگاه های خود را ادغام کنند (Dapps، کیف پول و غیره) تا کیف پول سخت افزاری به راحتی، مناسب برای استفاده امن کاربر شود.
  • ساخت سفارشی برنامه های کاربردی بر اساس معماری سخت افزاری SafePal  (سیف پل) و استفاده از راه حل های متنوع در مواردی مانند F2U 

 

SFP عنصر اصلی SafePal (سیف پل) خواهد بود


                                                                              با SafePal ماجراجویی کریپتویی خود را داشته باشید.