کریسمس نزدیک است و سیف پل از امروز ۱۲ ایونت خواهد داشت

کریسمس نزدیک است، و سیف پل می‌خواهد این تعطیلات را به بهترین شکل ممکن خاطره ساز کند🎁

از امروز کمپانی سیف پل ۱۲ ایونت مختلف ارائه خواهد کرد!

ما کامیونیتی خود را ارج می نهیم و تلاش ما ارائه بهترین خدمات به کاربران حوزه ارزهای دیجیتال است.
با حمایت شما به ارتقا و بهبود خدمات سیف پل ادامه خواهیم داد.

SafePal از گیفت فوق العاده برای تعطیلات رونمایی کرد

SafePal با برترین پروژه های GameFi همکاری می کند تا فرصت یادگیری و کسب درآمد را در طول تعطیلات برای کاربران خود به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

ایونت Magic Craft بر SafePal فرود می آید

همزمان با کمپین SafePal GiftBox که در اوایل دسامبر آغاز شد، SafePal رویداد Learn and Earn را با Massive Multiplayer Online (MMO) Play-To-Earn (P2E) Role-Playing Game (RPG) در Binance Smart Chain راه اندازی کرد.

Magic Craft Learn and Earn به نظر می‌رسد هیجان بازی جدید را افزایش دهد. در عرض 24 ساعت پس از عرضه بازی، بیش از 9000 توکن، 1 میلیون دلار در مجموع حجم قفل شده و ارزش بازار بیش از 3 میلیون دلار برای این بازی محقق شده است. رویداد Learn and Earn بیش از 8 میلیون توکن Magic Craft (MCRT) در دسترس است و این توکن از زمان شروع رویداد تقریبا 50 درصد افزایش یافته است.

Magic Craft مانند صرافی های متمرکز نامی و بزرگ به سرعت در حال رشد است.

رویداد SafePal Giftbox بیش از دو هفته است که در حال اجرا است. این رویداد شاهد مشارکت و رویدادهایی با سایر بازی‌های معتبر در شبکه بایننس اسمارت چین مانند MOBOX ،Moonpot، شبکه GAT و غیره بوده است. تیم Safepal راهنماهای جامعی در مورد نحوه مشارکت و شروع یادگیری و کسب درآمد منتشر کرده است. با هزاران دلار موجود و انبوهی از دانش رمزنگاری برای کشف، رویداد SafePal Christmas Giftbox فرصتی است که نباید از دست داد.

SafePal چیست؟

SafePal یک کیف پول رمزنگاری است که در سال 2018 تأسیس شد. هدف آن ارائه یک پلتفرم مدیریت ارز دیجیتال امن و کاربرپسند برای کاربران با هر سطحی از دانش کریپتویی است. این اولین کیف پول سخت افزاری است که توسط Binance ارائه شده است و اکنون به بیش از هفت و نیم میلیون کاربر را در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این کمپانی هم کیف پول سخت‌افزاری و هم کیف پول نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که می‌توان از طریق اپلیکیشن SafePal که از طریق فروشگاه اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس است، نسخه نرم افزاری را نصب و مدیریت کرد. نسخه سخت افزاری کیف پول سیف پل نیز از طریق ما به عنوان نماینده رسمی و انحصاری سیف پل در ایران به صورت گارانتی قابل تهیه می باشد.

 

 

تیم ایران سیف پل