ایران سیف پل نماینده رسمی و انحصاری کمپانی سیف پل در ایران

محصولات ما در سایت ایران سیف پل، فقط و فقط محدود به محصولات کمپانی سیف پل می باشد و تمامی محصولات موجود در وب سایت ایران سیف پل دقیقا همان محصولاتی است که کمپانی سیف پل به مشتریان خود در سراسر جهان عرضه می کند.
ما اعتقاد داریم برای ارائه خدمات مناسب باید بصورت تخصصی در یک زمینه فعالیت داشت و مجموعه ایران سیف پل به عنوان نماینده رسمی کمپانی سیف پل در ایران دقیقا به مانند خود کمپانی سیف پل، یکسال گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش داشته و تمام مجموعه ایران سیف پل بصورت تخصصی بروری محصولات سیف پل فعالیت می کنند ما خود را موظف می دانیم تا آموزش ها و اخبار تخصصی به روز را به صورت رایگان در اختیار  تمام کاربران مجموعه ایران سیف قرار دهیم.

در سال 1399 با توجه به خلع های متعددی که در خصوص کیف پول سخت افزاری در ایران وجود داشت این حوزه تبدیل به بهشت دلالان و کلاه برداران شده بود، به عنوان یک واحد پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال در ایران بر آن شدیم تا نسبت به رفع خلاهای موجود اقدام کنیم.
واحد فنی با تهیه کیف پول های سخت افزاری از سراسر جهان و بررسی آنها (بیش از 16 کیف پول سخت افزاری از پنج کمپانی تولید کننده) از نظر عملکرد، محیط کاربری، پشتیبانی و از همه مهمتر امنیت به این نتیجه رسید که کیف پول سیف پل می تواند به عنوان امن ترین و کاربردی ترین کیف پول سخت افزاری جهان، در کاربران ایرانی به عنوان ابزاری امن و مطمئن جهت نگهداری از دارایی های کاربران استفاده شود.

 

 

پس از نامه نگاری های متعدد با کمپانی سیف پل، مجموعه ایران سیف پل به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی کیف پول های سخت افزاری در ایران مشغول به فعالیت شد. این در حالی بود که بیش از سه ماه از تولید کیف پول سخت افزاری سیف پل نمی گذشت و هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص کمپانی سیف پل و کیف پول سخت افزاری این مجموعه به زبان فارسی وجود نداشت.

 

ماموریت ایران سیف پل

تحویل سریع، با حفظ موارد امنیتی و بدون هیچ گونه تغییری در اصل محصولات با کمترین قیمت در کوتاه ترین زمان ماموریت اصلی ایران سیف پل بوده و هست. تمرکز ما فقط و فقط بر روی ارائه آموزش ها و اخبار دقیق کمپانی سیف پل است. ما در کنار ایران در کشور ترکیه و کویت نیز به عنوان نماینده رسمی کمپانی سیف پل مشغول به فعالیت هستیم.

چشم انداز ایران سیف پل

در این نزدیک به سه سال فعالیت مجموعه ایران سیف پل، به عنوان نماینده رسمی و انحصاری کمپانی سیف پل در ایران، همیشه سعی داشتیم به اعتماد بیش از ده هزار کاربر ثبت نام شده در وبسایت و هزاران دنبال کننده ما از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی وفادار باشیم. ما در مجموعه ایران سیف پل هیچگاه و به هیچ وجه کد رفرالی برای هیچ پلتفرمی معرفی نکرده ایم، هیچگونه آموزش، پکیج، کانال و یا گروه پولی نداشته و نخواهیم داشت و تمامی خدمات این مجموعه همیشه رایگان بوده و خواهد بود.

 

چرا ایران سیف پل

ما اعتقاد داریم برای ارائه خدمات مناسب باید بصورت تخصصی در یک زمینه فعالیت داشت و مجموعه ایران سیف پل به عنوان نماینده رسمی کمپانی سیف پل در ایران دقیقا به مانند خود کمپانی سیف پل، یکسال گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش داشته و خود را موظف می دانیم تا آموزش ها و اخبار به روز را به صورت رایگان در اختیار  تمام کاربران مجموعه ایران سیف قرار دهیم.

 

100
10
100
10

ایران سیف پل

دراین نزدیک به سه سال فعالیت مجموعه ایران سیف پل، به عنوان نماینده رسمی و انحصاری کمپانی سیف پل در ایران، همیشه سعی داشتیم به اعتماد بیش از ده هزار کاربر ثبت نام شده در وبسایت و هزاران دنبال کننده ما از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی وقادار باشیم، ما در مجموعه ایران سیف پل هیچگاه و به هیچ وجه کد رفرالی برای هیچ پلتفرمی معرفی نکرده ایم، هیچگونه آموزش، پکیج، کانال و یا گروه پولی نداشته و نخواهیم داشت و تمامی خدمات این مجموعه همیشه رایگان بوده و خواهد بود.

با تیم ایران سیف پل آشنا شوید

مجموعه ایده پردازان با توجه به سابقه درخشان و ارتباطات گسترده و با اتکا به دانش فنی تیم اجرایی خود در حال حاضر به عنوان بازوی اقتصادی قوی و رسمی بخش فنی، ارز دیجیتال دینار (ارز دیجیتال جهان اسلام) که بصورت مشترک با همکاری پنج کشور حوزه خلیج فارس در حال طراحی و اجراست فعالیت می کند

ارائه طرح های اکسچنچ اسلامی، تائید اصالت دارویی بلاک چینی، سیستم ثبت مدارک تحصیلی بلاک چینی، ارائه راهکارهای نوین و همکاری با عنوان مشاور رسمی در صنعت بلاکچین با بانک ها و موسسات مالی فعال در ایران، اولین مجموعه آموزشی تخصصی بلاک چین و راه کارهای نوین مالی برای مدیران برتر کشور و ... را می توان به عنوان گوشه ای از فعالیت های این مجموعه نام برد.


 

درباره آکادمی ایران سیف پل

مجموعه ایران سیف پل به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی کیف پول های سخت افزاری در ایران و نماینده رسمی و انحصاری سیف پل در ایران و با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با تیم فنی و مدیریتی کمپانی سیف پل، برای اولین بار اقدام به تولید آموزش های کاربردی در این خصوص نمود، و اولین آموزش های فارسی در خصوص سیف پل در ایران توسط تیم فنی ایران سیف پل در وبسایت رسمی ایران سیف پل بارگذاری شد.