کامیونیتی محترم سیف پل

با رویدادهایی بر اساس سناریوی قوی سیاه و بازیگران نقش منفی، سال 2022 سالی چالش برانگیز برای تمام صنعت کریپتوکارنسی بوده است، که به درجه اطمینان عمومی آسیب رساندند. نقطه مقابل این ماجراها، پشتکار توسعه دهندگان تکنولوژی Web3 که پروژه های بسیار اثربخشی را این صنعت ارائه می دهند، بسی دلگرم کننده بوده است. پایان سال 2022 برای سیف پل لحظه ای ویژه به شمار می آید چرا که ما رسما در این ماه پنج ساله می شویم.
تیم سیف پل از همه کاربران، کامیونیتی ها و نمایندگان خود که از روز اول ما را حمایت کرده اند صمیمانه سپاسگزار است. مفتخریم که پنجمین سالگرد تاسیس سیف پل را جشن می گیریم و متعهد به خدمت به حامیان و ذینفعان خود در همه جنبه ها هستیم.


خلاصه ای از سفر 5 ساله سیف پل

با نگاهی به گذشته، به نظر می رسد که هنوز همین یک روز گذشته بود که کمپانی سیف پل راه اندازی شد و سرمایه گذاری استراتژیک و حمایت کمپانی بایننس را از سال 2018 کسب کرد.
پس از دوره های بهبود کیفیت محصول، تست و تحقیق گسترده، کیف پول سخت افزاری S1 را در سال 2019 راه اندازی کردیم که در طول این سال ها تبدیل به برترین محصول تایید شده ما شده است. از آن زمان تا کنون به بهبود تجربه کاربری و ارتقا پشتیبانی گسترده برای کاربران کیف پول سخت افزاری ادامه داده ایم.
در سال 2020 کیف پول موبایل (Mobile Wallet) ما راه اندازی شد و خدمات بیشتری مانند سوآپ گسترده و ویژگی های معاملاتی برای افزودن ارزش و کاهش مخاطرات برای کاربران معرفی شد. با پشتیبانی از 55 شبکه مختلف بلاک چین همچنان در صدر پشتیبانی ها باقی می مانیم و نشان می دهیم که تجربه کاربر اولویت ماست.
برای تقویت کامیونیتی سیف پل و ارائه ابزارهای بیشتر به حامیانمان، توکن SFP در سال 2021 راه اندازی شد؛ که راه را برای مشارکت های هدفمند برای ارائه پاداش و آموزش به کامیونیتی ما هموار کرد و همچنین به عنوان راهی برای راه اندازی کمپین های WHO و Giftbox موفق با نمایندگان شناخته شده در فضایی از DeFi ،NFT و سایر امکانات عمل کند. تیم ما علاوه بر پاداش برای برنامه‌های پر بازده و آموزشی با اایجاد امکان به توکن‌ها برای خرید محصولات سیف پل با تخفیف ویژه و گس فی یکسان در تمامی شبکه ها به مسیر خود ادامه می دهد.
در سال 2022، افزونه کیف پول سیف پل (SafePal Extension Wallet) راه اندازی شد و تبدیل به یک مجموعه کیف پول رمزنگاری کاملا جامع و دروازه ای برای ورود به دنیای Web3 شد. ما همچنین به یک نقطه عطف مهم دیگر رسیدیم یعنی به تعداد مجموعا بیش از 7.5 میلیون کاربر در سراسر جهان رسیدیم و همچنان نیز در جستجوی راه‌هایی برای رشد و ارائه خدمات بهتر به پایگاه کاربران خود هستیم.

فراهم ساختن امکان یک کیف پول ایمن و کاربرپسند به صورت گسترده

به منظور فراهم ساختن امکان یک کیف پول ایمن و کاربرپسند به صورت گسترده، تنها در یک سال گذشته ما موارد زیر را داریم:

  • بیش از 1500 برنامه (DApps) مخرب در لیست سیاه قرار گرفت و حذف شد
  • تعداد بی‌شماری اکانت های شبکه های اجتماعی جعلی، وب‌سایت‌ها و لینک‌های کلاهبرداری و فیشینگ به کاربران گزارش داده شده است
  • بیش از 30 نسخه به روزرسانی را منتشر کرده ایم و بیش از 100 ویژگی کاملا جدید را به خدماتمان ادغام نموده ایم
  • پشتیبانی از 19 بلاک چین جدید، از جمله TON ،Flare Networks و Aptos.
  • بیش از 70 آموزش و راهنما نوشتاری و ویدیویی منتشر شده است

ما همچنین سال گذشته نام تجاری خود را تغییر دادیم (ری برندینگ (Rebranding) داشتیم) تا تصویر، ارزش‌ها و اصول کمپانی خود را بهتر به نمایش بگذاریم و آنها را همسو کنیم، که در نهایت به کاربران این امکان را می‌دهیم تا ماجراجویی خود در دنیای ارزهای دیجیتال را داشته باشند و به دنبال آزادی و فرصت‌های مالی نامحدود باشند. برای بزرگداشت این لحظه ویژه، می‌خواهیم ویدیوی کاملا جدید کمپانی را ارائه دهیم که ماموریت و چشم‌انداز ما از آینده بی حد و حصر که توسط سیف پل امکان پذیر شده است را به نمایش بگذاریم.


چشم انداز آینده برنامه های سال 2023

چشم انداز کلی اقتصادی ممکن است هنوز در مسیر بهبود باشد، اما پیشرفت های فناوری MPC و اکانت مجازی همچنان موانع بیشتری را برای توسعه کیف پول های خود محافظ بهتر، که دروازه ای ضروری برای پذیرش هستند، از بین می برد. ما همچنین شاهد هستیم که کیف‌پول‌های جدیدی با ارزش‌های پیشنهادی متفاوت ایجاد می‌شوند، که برخی از آنها بر صرفا NFT ها یا پورتفولیوی غیرمتمرکز (DeFi Portfolio) تمرکز دارند.

کاربران ممکن است از طریق مسیرهای متفاوتی مانند معاملات قمارگونه، NFT ها، حوزه های مالی و بازی وارد فضای Web3 شوند؛ ساخت کیف پولی که تجربه‌هایی راحت و ایمن را برای همه این سناریوهای مختلف فراهم می‌کند، یک چالش جالب به نظر می رسد.

در چشم انداز بلندمدت، شفافیت و امنیت با توجه به سوء عملکرد برخی نهادهای متمرکز، همراه با کلاهبرداری‌ها و سوء استفاده‌هایی که همچنان فضا را تیره و تار می سازد، مهمترین نقش را کمپانی های Web3 می توانند ایفا کنند.

 

در پرتو همه این روندها و عوامل کلیدی، سیف پل در سال 2023 بر جنبه های زیر تمرکز خواهد کرد:

 

ایجاد یک تجربه کیف پول ایمن تر به طور گسترده

از طریق:

  • ادامه گزارش کلاهبرداری، وب‌سایت‌های فیشینگ، و اکانت شبکه‌های اجتماعی جعلی
  • ادامه مسدود کردن برنامه های مخرب شخص ثالث
  • ادامه ارائه آموزش برای امنیت کاربر
  • ارائه آپشن های کیف پول ایمن تر، حتی برای کاربران تازه وارد
  • ادامه تسهیل و همکاری در جهت ارائه منبع باز راه حل های کیف پول

تجمیع خدمات مدیریت دارایی بیشتر برای تقویت ارزش پیشنهادی کیف پول ها به عنوان دروازه Web3

از طریق:

  • پشتیبانی از بلاک چین های بیشتر
  • پشتیبانی از مسیر های سوآپ، ترید، Earn و فیات بیشتر
  • افزودن پشتیبانی بهبودیافته تر برای سناریوهای NFT UX

تغییر شکل و بهبود تجربه کیف پول برای کاهش موانع کاربران تازه وارد

از طریق:

  • پشتیبانی از زبان‌های بومی بیشتر نه تنها در محصولات، بلکه در وب‌سایت، مرکز راهنمایی و همه رابط‌های کاربری
  • پشتیبانی از بلاک چین های بیشتر و ادغام راه حل های جدید، برای تسهیل آسان تر نگهداری کلید خصوصی و بازیابی اجتماعی


جشن پنجمین سالگرد تاسیس کمپانی سیف پل

از طرف تمامی تیم سیف پل، مایلم صمیمانه‌ترین تشکر و قدردانی خود را از همه کسانی که سیف پل را در این سفر هیجان‌انگیز و هدفمند حمایت کرده‌اند، ابراز کنم. ایمنی همیشه اولویت اصلی ما خواهد بود.

از شما برای استفاده از محصولات ما و ارائه بازخورد واقعی برای کمک به ما برای بهبود سپاسگزاریم. هر نظر مثبت در رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های اجتماعی ما بی اندازه ‌ارزشمند است و به ما انگیزه می‌دهد تا محصولات با کیفیت تولید کنیم و به کاربران خود خدمات بهتری ارائه دهیم. صبر و درک نشان داده شده در هنگام اصلاح عملکرد محصول، سازگاری و تجربه کاربر نیز برای ما ارزشمند است.

همچنین مایلیم از نمایندگان خود تشکر ویژه ای داشته باشیم که به ما کمک کردند تا بهترین محصولات و خدمات را به کامیونیتی سیف پل ارائه دهیم و نقش مهمی در موفقیت برند SafePal ایفا کردند. ما مشتاقانه منتظر ایجاد شراکت‌های گسترده تر و هدفمندتر در سال 2023 هستیم تا Web3 و کریپتو را برای کاربران ایمن‌تر و بدون مخاطره تر کنیم.

از شما برای خواندن این بیانیه متشکریم و ما با هیجان فراوان منتظر برگزاری سالگرد خود با مجموعه ای از مسابقات، کمپین ها و جلسات با نمایندگان خود هستیم که به زودی رونمایی و اعلام می شود.

 

مدیر عامل و بنیانگذار SafePal
ورونیکا وانگ

 

 

تیم ایران سیف پل