نتایج پیشنهاد ایردراپ به دارندگان کیف‌ پول سیف‌ پل و MoonPot POTS

کاربران عزیز سیف‌پل

از آنجا که ما به تازگی سومین پیشنهاد ایردراپ به دارندگان سیف‌پل را ارائه داده‌ایم، بازخوردها و تجربیات ارزشمندی از کاربران دریافت کرده‌ایم. پیشنهاد ایردراپ ما به دارندگان کیف‌پول سیف‌پل با شریک سوم ما MoonPot حتی در این بازار دچار رکود هم بسیار موفق بود. هزاران نفر از شرکت‌کنندگان بار دیگر حمایت خود را نشان دادند.

در ادامه روش جدید لیست سفید از 20000 کاربر، مشارکت کاربران در این رویداد شگفت‌انگیز بود زیرا کاربران لیست سفید را در کمتر از 4 روز پر کردند. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رمزارز MoonPot اقدام کردند زیرا لیست سفید محدودیت 20000 نفری دارد و برای واجد شرایط شدن در لیست سفید،  20000 کاربر هر کدام باید 300 توکن SFP  نگهداری کنند یا کیف‌پول سخت افزاری سیف‌پل S1 داشته باشند.

با تبریک به همه کسانی که در این رویداد شگفت‌انگیز شرکت کردند، امیدواریم بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد MoonPot و طرح نوآورانه آن در مورد روش  قرعه کشی DeFi در سیستم قرعه کشی بدون ضرر بیاموزید. همانطور که نتایج نهایی پیشنهاد ایردراپ به دارندگان کیف‌پول سیف‌پل و MoonPot (WHO) را با دقت محاسبه کرده‌ایم، جوایز ایردراپ POTS را دریافت می‌کنید.

قوانین مشارکت قبلی

1،000،000 توکن POTS  اختصاص داده شده است برای جایزه به همه شرکت‌کنندگانی که در WHO از طریق اپلیکیشن سیف‌ پل  شرکت کرده‌اند. هر کاربر مورد تأیید لیست سفید که چالش ترید را قبل از مهلت 3 مرداد 1400 به پایان رسانده باشد، می تواند سهمی انحصاری از مجموع جوایز را دریافت کند. در کل 4 آیتم وجود داشت. هرچه هر کاربر آیتم‌های بيشتري انجام دهد، می تواند سهم بيشتری را از مجموعه آیتم‌ها بگيرد. آیتم نهایی CAKE دقیقا مانند کمپین های قبلی WHO اجباری است. برای دریافت جایزه از 3 آیتم دیگر از جمله توییتر، تلگرام و آیتم‌های ارجاعی، آیتم نهایی باید تکمیل شود.

فرمول

پاداش POTS هر شرکت کننده = [1000000POTS / تعداد کل آیتم‌های انجام شده] *تعداد آیتم‌های تکمیل شده توسط هر شرکت کننده

برآورد

  1. کل سهام تکمیل شده: 46167.2 سهم
  2. جایزه به ازای هر سهم = 1،000،000 POTS / 46167.2 سهم = 21.66 POTS توکن در هر سهم

در آینده نزدیک

  1. لیست کردن توکن‌های MoonPot POTS (هنوز تأیید نشده است)
  2. POTS پس از اینکه توسط تیم MoonPot در صرافی لیست شد بین کاربران توزیع می‌شود (هنوز تاریخ آن تأیید نشده است)

از همگی برای مشارکت در پیشنهاد ایردراپ به دارندگان کیف‌پول سیف‌پل و همچنین از MoonPot به عنوان شریک WHO تشکر می‌کنیم. این کمپین یک رویداد شگفت انگیز برای دارندگان SFP و حامیان WHO بود.

تیم سیف‌پل از حمایت همگی قدردانی می‌کند و ما مشتاقانه منتظر بهبود پیشنهادات ایردراپ به دارندگان کیف‌پول و همچنین تبدیل WHO  به خدمت مفیدی برای همه هستیم.

با هر کمپین WHO ما چیزهای زیادی آموخته‌ایم و به توسعه این ویژگی برای بهبود تجربه حامیانSFP سیف‌پل ادامه می‌دهیم.

 

تیم ایران سیف پل