چگونه در سیف‌ پل Earn کریپتو را استیک کنیم

در این مقاله نحوه اینکه چگونه می توان کریپتو را در سیف‌پل Earn استیک کرد بررسی می شود و اینکه چگونه سود بیشتری از دارایی‌های رمزنگاری خود کسب کنیم.

درباره سیف‌پل Earn

سیف‌پل Earn یک پلتفرم مختص استیک کردن برای کسب سود است که در اپلیکیشن سیف‌پل ایجاد شده است تا به کاربران این امکان را بدهد که بیشترین سود را از دارایی‌های رمزنگاری کسب کنند. برای استفاده از سیف‌پل Earn، لطفا ابتدا اپلیکیشن سیف‌پل خود را به بالاتر از نسخه 2.9.0 ارتقا دهید.

 

 

 

این مقاله مراحل زیر را پوشش می دهد:

  1. یک استخر انتخاب کنید.
  2. توکن‌های LP خود را فعال کنید.
  3. توکن‌های LP خود را واریز کنید.
  4. تکمیل کنید.

مقالات مرتبط:

مرحله ۱  یک استخر انتخاب کنید

اپلیکیشن سیف‌پل را باز کنید و روی تب Earn در پایین کلیک کنید. در اینجا می‌توانید تمام استخرهای موجود در سیف‌پل Earn را مشاهده کنید. می‌توانید آنها را بر اساس محبوبیت، APY و TVL مرتب کنید یا بر اساس شبکه، پروتکل و نوع‌شان فیلتر کنید.

 

مرحله ۲  توکن‌های LP خود را فعال کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید به کدام استخر بپیوندید، روی آن کلیک کنید تا وارد رابط کاربری استیک کردن شوید. در این مقاله از BNB-SFP از PancakeSwap به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد.

 

برای اجازه دادن به استیک کردن توکن LP گزینه فعال‌سازی LP یا Enable LP را فشار  دهید. در صفحه تایید، سطح کارمزد گس را انتخاب کنید و جزئیات را بررسی کنید، سپس آن را تایید کنید.

یادداشت:

  •  کارمزد گس اضافی در هنگام تایید قرارداد توسط شبکه دریافت می‌شود.
  • از آنجایی که PancakeSwap و ApeSwap قراردادهای هوشمندی هستند که بر روی BSC، شبکه هوشمند بایننس ساخته شده‌اند، لطفا مطمئن شوید که BNB کافی (BEP20) به عنوان کارمزد شبکه اصلی برای فرآیند استیک کردن در پروتکل‌ها را دارید.

 

  • اگر دارنده SFP هستید، می‌توانید SFP را نیز استیک کنید تا APY بالاتری از استخر کسب کنید. حد استیک SFP در هر استخر متفاوت است. لطفا به توضیحات استخر در سیف‌پل Earn مراجعه کنید. برای استیک کردن SFP در استخر، روی «فعال کردن SFP» یا Enable SFP کلیک کنید و تاییدیه را نهایی کنید.

 

مرحله ۳  توکن‌های LP خود را واریز کنید

هنگامی که توکن‌های استخر را فعال کردید، گزینه سپرده یا Deposit را فشار دهید.

 

 در رابط کاربری Deposit، مقدار توکن‌های LP را که می‌خواهید استیک کنید را‌ وارد کنید. اگر توکن BNB-SFP ندارید، روی دریافت LP یا Get LP کلیک کنید تا توکن LP در مرکز سیف‌پل LP ایجاد شود. دستورالعمل‌های دقیق در مورد نحوه دریافت توکن‌های LP از مرکز سیف‌پل LP را می‌توانید در اینجا بیابید.

اگر توکن SFP دارید، می‌توانید برای APY بالاتر، SFP را برای استیک کردن در استخر انتخاب کنید. برای انجام این کار، مقدار توکن SFP را که می‌خواهید استیک کنید را وارد کنید. اگر توکن‌های SFP کافی ندارید، روی دریافت SFP یا Get SFP کلیک کنید تا با برخی از توکن‌های SFP از سیف‌پل Swap مبادله کنید. دستورالعمل‌های دقیق در مورد نحوه استفاده از سیف‌پل Swap را می‌توانید در اینجا بیابید.

نکات ویژه:

  • استیک کردن SFP اختیاری است. اگر نمی‌خواهید هیچ SFP را استیک کنید، بر روند عادی استیک کردن استخرها یا سود شما از توکن‌های LP تأثیری نخواهد داشت. استیک کردن SFP به شما کمک می‌کند تا سود بیشتری از استخر بدست آورید.
  • می‌توانید برای سود بالاتر، SFP را به‌منظور کسب SFP استیک کنید. حد استیک SFP در هر استخر متفاوت است. لطفا به توضیحات استخر در سیف‌پل Earn مراجعه کنید.
  • پس از اتمام کار، سپرده یا Deposit را فشار دهید.

 

مرحله ۴ تکمیل کنید

تبریک!

شما با موفقیت دارایی های رمزنگاری شده را در سیف‌پل Earn استیک کردید. برای مشاهده آخرین سودها، صفحه اپلیکیشن را پایین بکشید و ریفرش کنید.

 

 

تیم ایران سیف پل